dtf_all-inclusive_dk  300 x 250

Isla Margarita 1997

En dag gik jeg hen til Daniel og sagde, nu må det være nok, vi har arbejdet hver dag i 8 måneder nu, vi trænger hårdt til en ferie og det skal være en rigtig god en, det skal være ren afslapning i 2 uger i paradis, Hawaii måske ?

Så gik jagten ind på rejsen, men efterhånden som jeg søgte fandt jeg ud af at Hawaii var noget dyrere end vi havde råd til.

Så faldt jeg over en lille ø ved navn Isla Margarita lige nord for Venezuelas kyst, jeg havde aldrig hørt om den men det så godt ud, både på billeder og i beskrivelsen og så var det noget vi havde råd til, så det blev valget.

Vi skulle bo i en lille badeby kaldet Playa el Humo på øens nordkyst. Hotellet hed Portofino og var et mellemklasse hotel med all inclusiv (alt mad og lokale drikkevarer). på hotellet var der 4 pools, egen strand, flere restauranter/barer, diskotek, minimarked og meget andet.

Nu var der lagt op til en rigtig slapper ferie.

Isla Margarita

Her vurderer jeg rejsen som jeg oplevede den.

Jeg bedømmer : Rejsemål, overnatningssted, rejsebureauet og den samlede oplevelse.

Jeg giver karakter på en skala fra 1 til 5.

Rejsemål :

Isla De Margarita 4

Hotellet :

Portofino 4

Rejsebureauet :

Falk Lauritzen 3+

Rejseoplevelse :

Samlet set 4

Afsted det gik, mellemlanding i Amsterdam og så over Atlanterhavet mod Paradis.

Vi ankom til hotellet efter en lang nat ombord i flyet, Hold op hvor var her lækkert, temperaturen og vejret var perfekt, hotellet var alt hvad beskrivelserne havde lovet, så vi fik pakket ud og gik ned og fik en øl ved vandet.

Den første uge kom vi næsten ikke ud fra hotelområdet, der var jo alt hvad vi skulle bruge for at slappe af og rigtig hygge os, mad og drikke, pool,strand om dagen og rigtig god underholdning om aftenen.

Den sidste uge blev vi enige om at vi skulle se lidt mere af øen, så vi tog ind til byen og var på et farvestrålende marked, og så var vi på en jeep-safari hvor vi fik set en stor del af øen.

Da vi kom frem til afrejsedagen (hvilket vi slet ikke var klar til) og kufferten var pakket, sad vi nede i poolbaren og fik sagt farvel til noget af hotelpersonalet, Det var svært for vi var kommet til at kende dem rigtig godt, og det var næsten ikke til at holde tårene væk fra øjenkrogen.

Ved brug af siden accepterer du at vi anvender cookies for at forbedre din oplevelse - Copyright 2009-2017 - jancassoe@gmail.com
Lav din egen hjemmeside med mono.net